دانشکده پزشکی

تفاهم‌نامه احداث دانشکده پزشکی در تربت حیدریه امضاء شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۶:۳۲ | تعداد بازدید: 45

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از امضای تفاهم‌نامه احداث دانشکده پزشکی با هزینه‌ای بالغ بر 360 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور گفت: در این تفاهم‌نامه که ما بین مجمع خیرین خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منعقد گردید، دانشکده پزشکی این دانشگاه با زیربنای 7 هزار و 395 متر مربع در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: براساس توافق صورت گرفته، این پروژه از زمان تحویل زمین به مدت 2 سال احداث خواهد شد و هزینه احداث ساختمان پروژه 369 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است که 50 درصد از هزینه ساخت در تعهد مجمع خیرین خراسان رضوی و 50 درصد تعهد آن نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه می‌باشد.

دکتر ابراهیمی‌پور تصریح‌کرد: حضور ارزشمند خیرین عزیز در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه را به‌منظور پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای توسعه شهرستان در حوزه آموزش، درمان و سلامت را به فال نیک گرفته و قدردان تلاش‌های خیرین محترم هستیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین خراسان رضوی نیز با اشاره به این‌که با ساخت این دانشکده فضای لازم برای آموزش و تحقیق در اختیار اساتید و دانشجویان قرار خواهد گرفت اظهارداشت: خیرین در توسعه زیرساخت‌های علمی کشور نقش مهمی دارند و در این راه پیشتاز هستند.

محمدحسین علیزاده خاطرنشان‌کرد: مجمع خیرین استان تاکنون حمایت‌های بسیار مناسبی در جهت ارتقاء سلامت مردم داشته است و این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.